Köszönjük néked, Gyurcsányi elvtárs!
2006. október 25. írta: sHelf

Köszönjük néked, Gyurcsányi elvtárs!

GyF blogján természetesen megy a szokásos seggnyalás a kommentekben, de most valahogy különösen gusztustalan, amiből muszáj egyet idéznem, bizonyos 'poricca'-tól.

kedves blogtársak!

szeretném nektek jelenteni hogy részemről megtörtént a rendőröknek szóló köszönet és hála kifejezése :-)))) mielőtt elindultam töprengtem hány szál virágból legyen a csokor ??? 5-ből ?? 10-ből ???? mennyiből ????

aztán elhatároztam hogy annyiból ahányan csatlakoztak punyic számlálójához. megnéztem 25 bejelentkezés volt már rajta !!!!!! gyorsan ki is kapcsoltam a gépet !!!!!! nehogy már ingem gatyám rámenjen a csokorra !!!!!!!! :-)))))

irány a virágpiac 25 szál piros szegfűből csokor rajta szalag: köszönetünk és hálánk jeléül sok-sok magyar állampolgár. le is fényképeztem a csokrot emlékül :-)))))))

aztán irány a főkapitányság.

- kit keres ???
- a főkapitány urat.
- nincs benn :-((((
- és a helyettese ????
- ő sincs :-((((
- miért keresi ?????
- köszönetet szeretnék mondani neki és a csokrot átadni.
- tessék máskor jönni !!!!!!
- én most vagyok itt nem jövök még egyszer valakit keressen nekem !!!!!
tanácstalanság :-((((( aztán telefon.
- tessék leülni és várni !!!!!!!
kis idő múlva megérkezik egy jóvágású úriember bemutatkozunk egymásnak.
- miben segíthetek ???
elmondom
- milyen szervezettől tetszik lenni ????
- nincs szervezet egy vagyok a sok magyar állampolgár közül.
- nekem nincs felhatalmazásom :-(((((((
láttam hogy nem tud velem mit kezdeni :-((((
- mire nincs felhatalmazása ??? átvenni egy csokrot ??? meghallgatni és továbbadni sok-sok magyar köszönetét háláját aggódását jókívánságait ????
- deeeee azt természetesen megtehetem :-))))
a kezébe nyomtam és újra:
- hála köszönet aggódás gyógyuljanak meg, stb, stb.

2 percig ha tartott az egész és most jobban érzem magam :-)))))

Az a bizonyos 'punyic' dolog pedig az alábbi felszólítást tartalmazó hozzászólásból indult ki, aminek egy csomó kommentelő tett és tesz eleget folyamatosan a blogon:

Aki egyet ért, kérem külön hozzászólásként, írja be a következő sort:

„Jó benned hinni, és indulni veled!”

Hát komolyan, mint Rákosi alatt, bazmeg.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandiner.blog.hu/api/trackback/id/tr6016680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smalladam · http://www.hirszerzo.hu 2006.10.26. 00:34:51

Hát srácok, lehet hogy sok minden ben nem értünk egyet, de ez tényleg ritka undorító. Ezek azok a barmok, akik eljátsszák folyton a mi a haladó, békés modern baloldaliak vs. EZEK című majomparádét, és ők szoktak a hírszerzőbe is olvasói leveleket küldeni, mikor a kormányról írunk, hogy szemét, hazug Fidesz-bérencek vagyunk.
Gratulálok Nektek Kedves Barátaim, csak így tovább, húzzatok bele, közelítetek a vastagbélhez!

P. s. A másik vicc az idézetben az államgépezet teljes értetlensége egy olyan rettentő és nem mindennapi esettel való szembe kerüléskor, mint egy csokor virág.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2006.10.26. 01:42:55

Én szeretnék eleget tenni a felszólításnak:
"Jó benned hinni, és indulni veled!"

sHelf 2006.10.26. 10:36:32

smalladam: persze ezeknél az embereknél nem sokkal jobbak a szivecskés-Viktoros transzparenseket cipelő nénikék, akik minden fideszes rendezvényen biztosítják a képalapanyagot a baloldali médiának..

Turul: ;DD

nénike 2006.10.26. 12:55:05

Nem biztos, hogy Rákosi korszak. Van ez a neotonfamilia társadalmi réteg (Erdős Péter és Csepregi Évi szellemi leszármazottai), stabil HOT magazin olvasók. Ők mindig ilyen teátrálisan fognak megnyilvánulni, függetlenül a pártpreferenciától.

kresnya 2006.10.26. 17:34:19

A jobbos nénikék rajongásán néha én is kacagok, ám egy fontos különbség van: ők nem kardlapozás, gumilövedékezés, verés feletti őszinte örömükben jutalmazzák a Főnököt és csapatát.

Balázs (SCFT) · http://balazs.scft.hu 2006.10.26. 21:34:29

„Jó benned hinni, és indulni veled!”
De kiben, kivel is? (-;

sHelf 2006.10.26. 23:20:25

most látom, van külön fórum topikjuk is erre: www.amoba.hu/forum/hozzaszolasok.php?id=2517 oda írjatok! ;P

bendai 2006.10.28. 22:23:52

„Jó benned hinni, és indulni veled!”

Ez valami csúcsszuper benzinadalék-szlogen?
(csak zárójelben: T-34-esbe is jó?)

mormota 2006.10.30. 09:27:01

Bendai: ez jó nagyon:)
süti beállítások módosítása